Dünyanın en hızlı büyüyen hava kargo markası olan Turkish Cargo, ‘’Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sertifikasına (ISO 10002)’’ sahip oldu ve sertifika kapsamında, Kargo Müşteri Geri Bildirim Yönetim Politikasını oluşturdu.

    Dünyanın en hızlı büyüyen hava kargo markası olan Turkish Cargo, müşteri memnuniyetini artırmak adına kuruluşlarda şikayetlerin yönetim süreci için kılavuz niteliğinde olan ISO 10002:2018 sertifikasına sahip oldu ve sertifika kapsamında, Kargo Müşteri Geri Bildirim Yönetimi Politikasını oluşturdu.

    Turkish Cargo bünyesinde oluşturulan Kargo Müşteri Geri Bildirim Yönetimi Politikası kapsamında; raporlama metotlarında, ilgili süreçlerde ve geri bildirim yönetim sistemi olan 3CS üzerinde çeşitli iyileştirmeler yapılmış ayrıca ilgili hususlarda tüm personele eğitimler atanmıştır.

    Başarılı hava kargo markası, İstanbul ve Atatürk havalimanlarında bulunan kargo terminallerinde, müşteri memnuniyeti odaklı “Sizi Dinliyoruz” kutuları oluşturarak; şeffaf, yetkin, erişilebilir, objektif, hızlı, cevap verilebilir ve sürekli iyileştirilebilir bir süreç yönetimi sağlamıştır.

    Müşteri odaklı olarak gerçekleştirmiş olduğu projelerle hareket eden Turkish Cargo; geri bildirimlerde, gizlilik esasına bağlı kalarak hareket ediyor ve tüm talepleri hızlı şekilde çözüme ulaştırıyor.

    Global hava kargo markası Turkish Cargo, müşteri memnuniyeti odaklı çalışmalarıyla birlikte 2023 yılında, dünyanın ilk beş hava kargo markası arasında yer almayı hedefliyor.