İstanbul Havalimanı
-
AWB ile ilgili hangi değişiklikler olacaktır?
-
Tır firması araçlarının GPS‘i var mı? Gönderilerin takibi nasıl sağlanacak?
-
Kargo opsiyon sürelerinde değişiklik olacak mı?
-
TK Plus uygulamalarındaki bağlantı süreleri, offload durumları ne olacak? TK Plus sadece PAX to PAX (yolcu uçakları arasında) mı ya da Freighter to Freighter (kargo uçakları arasında) mı olacak?
-
Her iki limanda da, geçici de olsa, doğrudan iletişim kurulabilecek ayrı takip ekipleri olacak mıdır? (tracing-pax (yolcu uçağı takip), tracing-truck (tır takip) , tracing-freighter (kargo uçağı takip) gibi)
-
Özel kargo taşımalarında alınacak ilave tedbirler nelerdir? Özel kargo taşımaları için yeterli sayıda ayarlanabilir sıcaklıklı, özel güvenlikli vb. kamyon mevcut mudur?
-
Kargonun Türkiye içi transit hareketinde gümrük mevzuatı açısından müşterinin sunması gereken ilave bir belge var mıdır?
-
Gümrük işlemleri nereden ve nasıl ilerleyecek?
-
Yurt dışı çıkışlı kargoların İstanbul aktarmasında farklı havalimanlarından aynı AWB ile çıkış yapmak durumda kalacak parçalı gönderilerin opsiyonu ve rezervasyonu nasıl gerçekleşecek?
-
Ön uyarı (pre-alert) nasıl verilecek? İstanbul Havalimanı- İstanbul Atatürk Havalimanı birlikte mi?
-
Neden bu şekilde iki havalimanı kullanarak çalışılacak? Bu sürecin sebebi nedir?
-
İstanbul Havalimanı’nda, İstanbul Atatürk Havalimanı’ndaki diğer teknik altyapı olacak mı? Mesela envirotainer için eklenti yerleri ve barkod okuyucu olacak mı? Aynı koşullar sağlanabilecek mi?
-
TK Plus uygulaması devam edecek mi yoksa geçici olarak özel yayınla askıya mı alınacak?
-
Tır tarifeleri nasıl olacak?
-
Geçis sürecinde kargolar için bir ambargo uygulanacak mı?